Nadines.cz - elektronické cigarety, e-liquidy, doplňky,
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
( 10:00 - 17:00 hod )
0 ks
za Kč 0,00
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

Objednávka servisu / opravy zařízení

captcha
Opravy zařízení pro vaping

 Příjem objednávek servisu ZDE 

A tady se mu rádi podíváme na zoubek

Záruční a pozáruční opravy zařízení zakoupených na našem e-shopu nebo kamenné prodejně

Poskytujeme záruční a pozáruční servis většiny výrobků prodávaných prostřednictvím našeho eshopu.
Ve většině případů je výřízení otázkou 2-5 pracovních dní. Necháváme si však lhůtu pro vyřízení v délce 14ti dnů u složitějších případů. Dopravu zařízení k nám a zpět k Vám zajišťujeme prostřednictvím poboček zásilkovny a to zcela zdarma.
Tento servis poskytujeme pouze na výrobky zakoupené prostřednictvím našeho eshopu nebo v naší prodejně, proto je nutné doložit číslo objednávky popřípadě daňový doklad s prodejny.

V případě dotazů technického charakteru, můžete využít linku technické podpory: 736175492 nebo e-mail safl@saflova.eu

Tímto není dotčeno zákonné právo na vrácení zboží do 14ti dnů a ani právo na reklamaci dle všeobecných obchodních podmínek.
Jde pouze o návod, jak jednoduše reklamovat zboží na našem eshopu.

Jak postupovat?

Informace o výrobku s popisem závady pošlete e-mailem nebo využijte náš formulář. Připojte číslo objednávky nebo prodejky. Vyčkejte na odpověď s odhadní cenou opravy.
Pokud souhlasíte s cenou, zašlete výrobek "Doporučeně" na adresu prodejny s popisem závady, číslem objednávky a zpáteční adresou. Můžete také využít síť poboček zásilkovny ( zašleme Vám štítek , který nalepíte na zabalený produkt ).
Opravený výrobek Vám bude zaslán doporučeně na dobírku. Cena opravy + 65kč včetně DPH.
Lze dohodnout platbu převodem. Pak poštovné bude činit 45 Kč včetně DPH.
V případě využití poboček zásilkovny je poštovné cena opravy + 55 Kč včetně DPH.

 

Opravy zařízení zakoupených jinde než u nás

Dále poskytujeme možnost oprav bateriových modů těchto značek: Joyetech,eLeaf,Sigelei,Cloupor, Wismec, Aspire, Innokin, Pioneer4you, Kangertech a dalších, které nebyly zakoupeny na naší prodejně nebo eshopu.

Jak postupovat?

Přeneseno na produkt je vlastně každá oprava originál, proto se po zadání objednávky dozvíte pouze předběžnou cenu nebo cenové rozpětí.

Objednávku můžete provést zde

Je na Vás zda se Vám oprava vyplatí či nikoli. Po odeslání poptávky opravy se Vám ozveme a probereme s Vámi možnosti a předběžnou cenu.
Pokud se rozhodnete pro relizaci opravy zašleme Vám štítek, který použijete pro odeslání. Po doručení k nám Vás budeme kotaktovat prostřednictvím e-mailu případně Vám zavoláme.

Co se děje jakmile zařízení převezmeme?
Servisní technik, provede přezkoušení a zařízení rozebere a vyčistí. Poté se provede diagnostika o jejímž výsledku budete informován a dohodneme přesnou cenu opravy.

Po opravení a přezkoušení bude zařízení odesláno na Vámi zvolenou pobočku zásilkovny na dobírku, kterou můžete zaplatit hotově případně kartou při převzetí. V případě využití poboček zásilkovny je poštovné cena opravy + 15 Kč včetně DPH. Po dohodě můžeme opravený produkt zaslat doporučeně na dobírku. Cena opravy + 66kč včetně DPH.
Lze dohodnout platbu převodem. Pak poštovné bude činit 49 Kč včetně DPH.

Ukázka Opravy Dotyku u Asmodus Colossal TC 80W

 

 

Vape servis

 Příjem objednávek servisu ZDE 

A tady se mu rádi podíváme na zoubek

Záruční a pozáruční opravy zařízení zakoupených na našem e-shopu nebo kamenné prodejně

Poskytujeme záruční a pozáruční servis většiny výrobků prodávaných prostřednictvím našeho eshopu.
Ve většině případů je výřízení otázkou 2-5 pracovních dní. Necháváme si však lhůtu pro vyřízení v délce 14ti dnů u složitějších případů. Dopravu zařízení k nám a zpět k Vám zajišťujeme prostřednictvím poboček zásilkovny a to zcela zdarma.
Tento servis poskytujeme pouze na výrobky zakoupené prostřednictvím našeho eshopu nebo v naší prodejně, proto je nutné doložit číslo objednávky popřípadě daňový doklad s prodejny.

V případě dotazů technického charakteru, můžete využít linku technické podpory: 736175492 nebo e-mail safl@saflova.eu

Tímto není dotčeno zákonné právo na vrácení zboží do 14ti dnů a ani právo na reklamaci dle všeobecných obchodních podmínek.
Jde pouze o návod, jak jednoduše reklamovat zboží na našem eshopu.

Jak postupovat?

Informace o výrobku s popisem závady pošlete e-mailem nebo využijte náš formulář. Připojte číslo objednávky nebo prodejky. Vyčkejte na odpověď s odhadní cenou opravy.
Pokud souhlasíte s cenou, zašlete výrobek "Doporučeně" na adresu prodejny s popisem závady, číslem objednávky a zpáteční adresou. Můžete také využít síť poboček zásilkovny ( zašleme Vám štítek , který nalepíte na zabalený produkt ).
Opravený výrobek Vám bude zaslán doporučeně na dobírku. Cena opravy + 66kč včetně DPH.
Lze dohodnout platbu převodem. Pak poštovné bude činit 49 Kč včetně DPH.
V případě využití poboček zásilkovny je poštovné cena opravy + 15 Kč včetně DPH.

 

Opravy zařízení zakoupených jinde než u nás

Dále poskytujeme možnost oprav bateriových modů těchto značek: Joyetech,eLeaf,Sigelei,Cloupor, Wismec, Aspire, Innokin, Pioneer4you, Kangertech a dalších, které nebyly zakoupeny na naší prodejně nebo eshopu.

Jak postupovat?

Přeneseno na produkt je vlastně každá oprava originál, proto se po zadání objednávky dozvíte pouze předběžnou cenu nebo cenové rozpětí.

Objednávku můžete provést zde

Je na Vás zda se Vám oprava vyplatí či nikoli. Po odeslání poptávky opravy se Vám ozveme a probereme s Vámi možnosti a předběžnou cenu.
Pokud se rozhodnete pro relizaci opravy zašleme Vám štítek, který použijete pro odeslání. Po doručení k nám Vás budeme kotaktovat prostřednictvím e-mailu případně Vám zavoláme.

Co se děje jakmile zařízení převezmeme?
Servisní technik, provede přezkoušení a zařízení rozebere a vyčistí. Poté se provede diagnostika o jejímž výsledku budete informován a dohodneme přesnou cenu opravy.

Po opravení a přezkoušení bude zařízení odesláno na Vámi zvolenou pobočku zásilkovny na dobírku, kterou můžete zaplatit hotově případně kartou při převzetí. V případě využití poboček zásilkovny je poštovné cena opravy + 15 Kč včetně DPH. Po dohodě můžeme opravený produkt zaslat doporučeně na dobírku. Cena opravy + 66kč včetně DPH.
Lze dohodnout platbu převodem. Pak poštovné bude činit 49 Kč včetně DPH.

Sociální sítě

FACEBOOK

INSTAGRAM

YOUTUBE

Spolupracujeme:

Kde nás najdete

www.nadines.cz
Studentská 598
73581 Bohumín
Provozní doba:
Po-Pá: 9-17h So:9-12h

Kontakty
Logo
Zákaznická podpora
( 10:00 - 17:00 hod )
Všechna práva vyhrazena www.nadines.cz 2010-2019
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz