- Úvod
- VAPE SERVIS
Jak postupovat?
Přeneseno na produkt je vlastně každá oprava originál
Je na Vás zda se Vám oprava vyplatí či nikoli.
Po odeslání objednávky pokud zvolíte dopravce Zásilkovna vyčkejte na štítek k odeslání k nám. Ten stačí jen nalepit na balík a odnést na pobočku Zásilkovny.
V případě zvolení jiného dopravce zašlete na své náklady na adresu Studentská 598, Bohumín PSČ: 73581 Pavla Šaflová - NADINES.
Ideální je nás kontaktovat předem prostřednictvím emailu, telefonu či zprávou na Facebooku, kde se můžeme předem dohodnout.
Co se děje jakmile zařízení převezmeme?
Vše pečlivě zaevidujeme, zařadímě do pořadníku a předáme servisnímu technikovi..
Jakmile se dostane váš konkrétní případ na řadu, tak servisní technik provede diagnostiku skutečné závady. Pokud se jedná o běžný servisní úkon, finančně rentabilní, tak opravu hned provede.
Pokud vyhodnotí že už by nemusela být oprava rentabilní, tak vás budeme informovat s předběžným odhadem ceny a je poté jen na vás zda se vám bude chtít do opravy zainvestovat.
Po opravení a přezkoušení bude zařízení odesláno zpět na dobírku...
Před využitím naší služby SERVISU doporučujeme zvážit rentabilitu opravy. Je třeba počítat s tím, že i když nám zařízení na servis zašlete a náš technik vyhodnotí závadu jako neopravitelnout či nerentabilní je třeba uhradit veškeré administrativní poplatky, poplatek za diagnostiku závady a poplatek za dopravu.