Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
       

Staňte se fanoušky 

On-line platby

Free counters!

 

 

 

 

Podporuje mojeID

KONTAKTY

Nadines.cz
Studentská 598
Bohumín
tel: +420734127618 (9-17 hod)
info(a)nadines.cz
safl@saflova.eu
reklamace@nadines.cz

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena Kč 99,00 (EUR 4,04)
naše cena Kč 99,00 (EUR 4,04)
naše cena Kč 99,00 (EUR 4,04)

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena Kč 69,00 (EUR 2,82)
naše cena Kč 240,00 (EUR 9,79)
naše cena Kč 159,00 (EUR 6,49)
 


INFORMACE PRO VÁS » POSTUP REKLAMACE
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
Popis závady : *
Datum nákupu: * img
Číslo objednávky: *
E-mailová adresa: *
Telefon:
Preferuji: *
Opište text z obrázku: *
captcha
 
 
Postup reklamace

 

  • Pro vyřízení reklamace platí standardní podmínky dané českým právním řádem.
    Na veškeré zboží je poskytována záruka ve výši 24 měsíců.
    Záruční doba počíná běžet okamžikem převzetí zboží kupujícím.
  • Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned po převzetí a zkontrolovat, zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Prodávající nenese odpovědnost za poškození zboží během přepravy k zákazníkovi, proto, je-li zboží poškozeno dopravou, kupující sepíše s přepravcem protokol o škodě a škodu vymáhá na přepravci, který za tuto škodu v plné míře zodpovídá.
  • Záruka se nevztahuje na vady, vzniklé neodborným či nešetrným zacházením, upravováním výrobku, či mechanickým poškozením. Možnost reklamace rovněž zaniká v případě, že k závadě došlo běžným opotřebením, způsobeném běžným užíváním a záruka se rovněž nevztahuje na škody způsobené živelnou pohromou.
  • V případě reklamace nás nejprve kontaktujte na e-mailové adrese reklamace@nadines.cz případně na tel.: +420736175492, nebo +420734127618. Tímto se celý reklamační proces velmi urychlí.  Není potřeba zasílat celá balení např. sety e-cigaret, ale pouze vadnou část např. baterii, clearomizer atp.
  • Pro reklamaci můžete použít jednoduchý formulář. Po jeho odeslání Vás budeme kontaktovat nejpozději do 24 hodin. V případě uvedení telefonního čísla Vás budeme kontaktovat primárně telefonicky nejpozději do 24 hodin.
  • Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, doporučujeme pojištění jeho dopravy. 
  • Reklamované zboží zasílejte na adresu: Nadines.cz - Koperníkova 681, Bohumín 73581
  • V případě reklamace podané na prodejně, Vám poskytneme po dobu reklamačního řízení náhradní komponent např. baterie, cartomizéry, clearomizery po odskoušení a kontrole Vám vyměníme ihned.