Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
       

Staňte se fanoušky 

On-line platby

Free counters!

 

Podpořte svobodný vaping

SPOLUPRACUJEME:

 

 

Podporuje mojeID

KONTAKTY

Nadines.cz
Studentská 598
Bohumín
tel: +420734127618 (9-17 hod)
info(a)nadines.cz
safl@saflova.eu
reklamace@nadines.cz

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena Kč 99,00 (EUR 4,04)
naše cena Kč 999,00 (EUR 40,77)

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena Kč 99,00 (EUR 4,04)
naše cena Kč 69,00 (EUR 2,82)
 


INFORMACE PRO VÁS » POSTUP REKLAMACE
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
Popis závady : *
Datum nákupu: * img
Číslo objednávky: *
E-mailová adresa: *
Telefon:
Preferuji: *
Opište text z obrázku: *
captcha
 
 
Postup reklamace

 

  • Pro vyřízení reklamace platí standardní podmínky dané českým právním řádem.
    Na veškeré zboží je poskytována záruka ve výši 24 měsíců.
    Záruční doba počíná běžet okamžikem převzetí zboží kupujícím.
  • Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned po převzetí a zkontrolovat, zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Prodávající nenese odpovědnost za poškození zboží během přepravy k zákazníkovi, proto, je-li zboží poškozeno dopravou, kupující sepíše s přepravcem protokol o škodě a škodu vymáhá na přepravci, který za tuto škodu v plné míře zodpovídá.
  • Záruka se nevztahuje na vady, vzniklé neodborným či nešetrným zacházením, upravováním výrobku, či mechanickým poškozením. Možnost reklamace rovněž zaniká v případě, že k závadě došlo běžným opotřebením, způsobeném běžným užíváním a záruka se rovněž nevztahuje na škody způsobené živelnou pohromou.
  • V případě reklamace nás nejprve kontaktujte na e-mailové adrese reklamace@nadines.cz případně na tel.: +420736175492, nebo +420734127618. Tímto se celý reklamační proces velmi urychlí.  Není potřeba zasílat celá balení např. sety e-cigaret, ale pouze vadnou část např. baterii, clearomizer atp.
  • Pro reklamaci můžete použít jednoduchý formulář. Po jeho odeslání Vás budeme kontaktovat nejpozději do 24 hodin. V případě uvedení telefonního čísla Vás budeme kontaktovat primárně telefonicky nejpozději do 24 hodin.
  • Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, doporučujeme pojištění jeho dopravy. 
  • Reklamované zboží zasílejte na adresu: Nadines.cz - Koperníkova 681, Bohumín 73581
  • V případě reklamace podané na prodejně, Vám poskytneme po dobu reklamačního řízení náhradní komponent např. baterie, cartomizéry, clearomizery po odskoušení a kontrole Vám vyměníme ihned.